Een paar daagjes zomer... - Reisverslag uit Kaprun, Oostenrijk van Laura Broek - WaarBenJij.nu Een paar daagjes zomer... - Reisverslag uit Kaprun, Oostenrijk van Laura Broek - WaarBenJij.nu

Een paar daagjes zomer...

Door: Laura van den Broek

Blijf op de hoogte en volg Laura

18 September 2014 | Oostenrijk, Kaprun

Hallo allemaal.
weer eventjes geleden dat ik wat heb laten weten.
Afgelopen week had ik dus de hele week gesplitste dienst maar gelukkig hadden we nog zin om op de maandagvavond nog een drankje te gaan doen bij Kitsch und Bitter.

Ik vertelde laatst dat ik een check-in mocht doen bij een chalet? nou woensdag heb ik dus ook de check-out gedaan en dat was gelukkig allemaal goed gegaan. Niet alle arabieren zijn gestoord. Deze mensen gingen nog 4 dagen naar München, 4 dagen naar Interlaken in Zwitserland en dan gingen ze ook nog naar Disneyland parijs voor 4 dagen. #teveelgeld.

Donderdag en Vrijdag was ik dus lekker vrij. Donderdag heb ik alles bij gewerkt zoals de was en school. hier en daar wat opruimen want dat was wel nodig. Het was erg koud deze week dus veel konden we ook niet echt doen. Het was echt koud nat herfst weer. Vrijdag zag ik het wat positiver in en ben ik nog naar Zell am See geweest. HIer is het toch altijd wel leuk om rond te lopen. Toch weer wat souveniertjes gekocht want die heb ik nog niet haha.
Leuke haarbandjes, een sticker voor op me rugzak en een sleutelhanger voor mezelf. Toen ik lekker aan het meer zat keek ik in een keer opzij stond er echt een gigantishe zwaan naast me. Toen schrok ik wel erg haha. S´avonds zijn we naar Kitsch en bitter geweest en dat was een mooie afsluiting van mijn 2 vrije dagen.

Zaterdag hadden we grote plannen. Het was trachtenfeest in St. Georgen. Dat is een of ander gat dat bij Bruck hoort. Jane en ik mochten dus de auto meenemen en toen zijn we daar naartoe gereden. Ik was de BOB dus dat moest goedkomen.
Hier hebben we wel wat bekende mensen gezien maar echt een succes was het niet. Toen zijn we naar Zell am see gefahren. Hier leek wel of dat het was uitgestorven. We hebben de auto thuis afgezet en toen zijn we maar naar Kitsch und bitter geweest.

Deze avond was echt nog super leuk geworden gelukkig. Een paar mensen hebben nog after party bij ons gemacht dus dat was een latertje geworden. Natuurlijk mocht ik de voglende dag werken. Gelukkig gesplitste dienst dus smiddags heb ik een lekker dutje gedaan.
Vanaf maandag was 1 receptie gesloten. Dit was postitief voor mij omdat ik nu eindelijk is bij de andere leuke receptie mocht werken.

Dinsdag was ik vrij en toen ben ik bij de Kitzsteinhorn geweeest. Hier was het lekker rustig vergeleken 4 weken geleden. Toen moesten gasten van ons 2 uur wachten voor een lift. Dat was geen succes voor hun. Vanaf het middenstation ben ik nog een stuk gaan wandelen en toen kwam ik uit op een prachtig plekje met een super mooi uitzicht.

Woensdag moest ik om 7 uur beginnen omdat ik moest meekijken hoe ik het ontbijt klaar zet. Zaterdag en Zondag mag ik dus het ontbijt verzorgen. Ik mocht de fiets van Madli lenen die dag dus nadat ik boodschappen had gedaan heb ik nog een lekker stukje gemountainbiked. We hebben in Kaprun toeristen uit Baarle-Nassau. Dit is super leuk dus ik ben met hun weesten uit eten in en restaurant met het mooiste uitzicht over kaprun. later die avond ben ik nog een drankje gaan doen met Jane bij Crazy Daisy in Zell am See en dit afgesloten met een lekkere burger van Mac Donalds.

Vannochtend heb ik heerlijk op het balkon gezeten in de zon want hier is ook eindelijk de zomer aangekomen. Vannavond ga ik nog me spullen pakken die ik al mee mag geven aan Ad en Liesbeth. Morgen ben ik eindelijk weer samen vrij met Jane en dan gaan we waarschijnlijk naar de Eisriesenwelt in Werfen.

Claudia van de planning heeft ons gematst en we zijn binnen kort 4 dagen achter elkaar vrij. Wat gaat het worden? city trip wenen of oktoberfest in München??

jullie zullen het wel lezen!
dikke kus Laura

  • 19 September 2014 - 00:30

    Tante Anita:

    He Laura, leuk samen nog wat dagen vrij! En maar goed dat Ad en Liebeth er zijn, hoe zou je anders al je spullen en souvenirs mee naar Boal brengen. Ik begreep dat 9 oktober de dag gaat zijn. Ik kijk er naar uit;)
    Heb net nog even facebook gegeken en Oktoberfest München it is. Toll, viel spass.

    Dikke kus, tante Anita

  • 19 September 2014 - 11:09

    Opa En Oma:

    Hallo Laura,

    Weer veel meegemaakt gelukkig nu wat beter weer, geniet van de paar vrije dagen .Koop nou maar niet teveel souveniers anders krijg je ze nog niet mee naar Boal haha,

    Opa zei dat het grote feesten zijn in Muchen,maak veel leut met Jane.Wij tellen af wanner je naar huis komt.


    Dikke knuffel en kus OPa en Oma.

  • 19 September 2014 - 23:22

    Jane:

    Haha Afterparty!!!!!!! Afterpary in Munchen zul je bedoelen.. De after after after after party....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Hee! Ik ben 5 maanden stage aan het lopen in Kaprun Oostenrijk.

Actief sinds 19 Mei 2014
Verslag gelezen: 435
Totaal aantal bezoekers 8677

Voorgaande reizen:

01 December 2014 - 19 April 2015

Wenen

19 Mei 2014 - 08 Oktober 2014

Kaprun

Landen bezocht: